Numerologic meaning of business name

בחירת שם לעסק שלך

מאחר שאותיות ומילים מייצגות אנרגיות רוחניות בחירת שם לעסק היא חלק חשוב ביצירת שדות האנרגיה והכיוונים שלו. המורכבות גדלה בעניין זה היות שבהתבוננות קבלית עמוקה, לכל אות המהות הרוחנית שלה, דבר שהרחב בספרו של יוסף ג'קטליה שערי אורה (מוסד ביאליק תשמ"א). לא נעסוק ברבדים אלה, אלא נתמקד בבחינה נומרולוגית של שם העסק. כדי לפשט את הדברים, נשתמש בגימטריה בסיסית שבה לכל אות ערך מספרי. במקרה שחיבור הספרות יניב תוצאה דו-ספרתית יש לצמצם אותה לספרה אחת. כך, למשל, 21 יהפוך ל-3 (2+1=3). חברת הכבלים "הוט" מקבלת את הנומרולוגיה הבאה: ה=5, ו=6, ט=9: לא נותר אלא לחשב את סכום שלוש הספרות: 5+6+9=20, שהופך ל-2. "הוט" אם כן, מקבלת את הצופן של הירח ומזל סרטן, שאולי מדגיש את הממד של סדרות המשפחה וחשיבות הילדים והגיל הצעיר, כמו גם את ערוץ ההיסטוריה הירחי-סרטני. הערך המספרי של חברת "יס" הוא: י=1, ס=6. סכום הספרות הוא 7 . בגלל הקשר של המספר 7 לאיכויות האסטרולוגיות של מזל דגים ולשליטו הכוכבי נפטון, "יס" היא במה נרחבת למוזיקה ולזמרים ומומלץ לה לפתח את התחום הטיפולי, הרוחני והמיסטי. מן הראוי לציין שאין מספר טוב או רע ,ישנה חשיבות להתאמה המספרית לרעיון העסקי. המספר 7 יכשיל עסק מסוג אחד ויביא הצלחה לעסק מסוג שונה. הרעיון הרוחני במקרה זה הוא הצמדת הממד האידאי-רוחני ליישום הקונקרטי-מקצועי-עסקי, וזאת כדי לא ליצור סוג של קצר העלול להכשיל את הזרימה העסקית.

המשמעות הנומרולוגית של שם העסק:

טקסט שם עסק נומרולוגי: 

ה-7 הוא מספר מורכב ורב-פנים בהקשר לנתינת שם לעסק. הוא קשור למזל דגים ולכוכב נפטון. במהותו אין ה-7 מתקשר לזמן עסקים ולממד חומרי, נהפוך הוא - זהו מספר רוחני, שכל מהותו היא מעבר ליום-יום ולעשייה פרקטית. התאמתו השמית לעסקים תיתכן בכל הקשור למים, נוזלים, עולם הדיג, הסירות והצלילה, גזים וכל הקשור לכימיה, טקסטיל וצבעים. ה-7 מתקשר גם לאיפור, מסיכות ותחפושות. תחום אחר של עסקים המתאים למספר 7 הוא מכונים המציעים טיפול בתחומי הרפואה, הסיוע הפסיכולוגי והסוציאלי וכן רפואה אלטרנטיבית על ענפיה השונים. אלו יוכלו להתקיים ולשרוד, שהרי מטרתם היא נתינה, הזדהות והקרבה, המייצגים את המספר 7 ואת כוכב נפטון. עסקים מסוג אחר עלולים להיקלע לבעיות ולהיכשל. עסקים ומקומות מסחר הקשורים למוזיקה, קולנוע ותאטרון מתאימים גם הם למספר 7. מאחר שהמספר 7 קשור לכפות הרגליים נמצא את חברת נעלי הספורט "אדידס" שסכום שמה הוא 7, וכך גם חברת "קרורס" לנעליים. "טומי הילפיגר", יצרן הבגדים משקף היטב את הקשר של המספר 7 לטקסטיל, ועיתון "מעריב" אמנם הצליח אך סובל מבעיות של תפוצה ומכירה, וזה משקף את חוזר ההתאמה בין תחום התקשורת למספר 7. נסכם אם כן, שכדאי לחשוב היטב על ההתאמה בין השם למהות העסקית, בייחוד במקרה של המספר 7. הצבע המתאים ללוגו העסק או לפרסום וייצוג הוא כחול ים, ירוק, או מיזוג של השניים.

המשמעות הנומרולוגית של שם העסק: