Numerologic meaning of business name

בחירת שם לעסק שלך

מאחר שאותיות ומילים מייצגות אנרגיות רוחניות בחירת שם לעסק היא חלק חשוב ביצירת שדות האנרגיה והכיוונים שלו. המורכבות גדלה בעניין זה היות שבהתבוננות קבלית עמוקה, לכל אות המהות הרוחנית שלה, דבר שהרחב בספרו של יוסף ג'קטליה שערי אורה (מוסד ביאליק תשמ"א). לא נעסוק ברבדים אלה, אלא נתמקד בבחינה נומרולוגית של שם העסק. כדי לפשט את הדברים, נשתמש בגימטריה בסיסית שבה לכל אות ערך מספרי. במקרה שחיבור הספרות יניב תוצאה דו-ספרתית יש לצמצם אותה לספרה אחת. כך, למשל, 21 יהפוך ל-3 (2+1=3). חברת הכבלים "הוט" מקבלת את הנומרולוגיה הבאה: ה=5, ו=6, ט=9: לא נותר אלא לחשב את סכום שלוש הספרות: 5+6+9=20, שהופך ל-2. "הוט" אם כן, מקבלת את הצופן של הירח ומזל סרטן, שאולי מדגיש את הממד של סדרות המשפחה וחשיבות הילדים והגיל הצעיר, כמו גם את ערוץ ההיסטוריה הירחי-סרטני. הערך המספרי של חברת "יס" הוא: י=1, ס=6. סכום הספרות הוא 7 . בגלל הקשר של המספר 7 לאיכויות האסטרולוגיות של מזל דגים ולשליטו הכוכבי נפטון, "יס" היא במה נרחבת למוזיקה ולזמרים ומומלץ לה לפתח את התחום הטיפולי, הרוחני והמיסטי. מן הראוי לציין שאין מספר טוב או רע ,ישנה חשיבות להתאמה המספרית לרעיון העסקי. המספר 7 יכשיל עסק מסוג אחד ויביא הצלחה לעסק מסוג שונה. הרעיון הרוחני במקרה זה הוא הצמדת הממד האידאי-רוחני ליישום הקונקרטי-מקצועי-עסקי, וזאת כדי לא ליצור סוג של קצר העלול להכשיל את הזרימה העסקית.

המשמעות הנומרולוגית של שם העסק:

טקסט שם עסק נומרולוגי: 

בגלל הקשרו של המספר 1 לשמש ולמזל אריה, שם זה טוב לכל הקשור בעיסוק בילדים, צעירים ונוער. מספר 1 מאפשר פרסום ומיתוג טבעיים, והופך עם הזמן לסוג של מודל לאחרים. אפשר לראות בו גם סוג של אב מייסד. זהו שם טוב לעסקים הקשורים בשואו ביזנס, קולנוע, תאטרון וכל מה שמתקשר ליצירה, אהבה ונתינה. הניהול ב-1 הוא טבעי, אך יש להיזהר מיתר דומיננטיות וריכוזיות של איש אחד. מאחר שברובד הפיזיולוגי ה-1 קשור ללב, מקומות הקשורים לנושא בריאות הלב יתאימו כאן. דוגמאות לחברות ששמן מסתכם ב-1 והן משקפות את התכונות של המספר הן: "קוקה קולה" בפרסום המוצלח שלה הפונה לצעירים ובדומיננטיות של המוצר שלה; גם חברת הטכנולוגיה העולמית "אינטל" מייצגת את ה-1 המשמש מודל לאחרים, והעיתון "ידיעות אחרונות" שסכום ספרותיו הוא 1, הוא העיתון הדומיננטי בישראל. הצבעים המתאימים ללוגו, לפרסום ולהדגשה הם כתום, צהוב, זהב, ירוק מלכותי ותפוז.

המשמעות הנומרולוגית של שם העסק: